2012. április 14., szombat

Bébibumm


A Jó Istennek hála a családban, a barátok közt mostanában egyre több baba születik és fog születni a közeljövőben. 
Elkapott a hév, hogy megint elkezdjek vmi olyan ajándék után kutatni, amit jómagam is el tudok készíteni. Vannak még olyan ötleteim, amelyeket nem kell varrni, majd azokat is megmutatom, de ma olyan kedves kis díszeket hoztam, amelyek biztosan felvidítják a kis manókat.

Csillagos, napocskás-holdas volt a kisfiamnak, amit nagyon szeretett. És Én is. Mert villámgyorsan ki lehetett mosni és amikor már nagyobb volt és kérte játszani, rágni, bátran odaadhattam neki.

Kisebb vagy nagyobb kézügyességgel a képeken szereplő kis figurákat kézzel is meg lehet varrni. Aki ismeri a Tilda figurákat, az tudja, hogy egyáltalán nem ördöngösség. Maradék anyagok ide aztán biztosan felhasználhatóak! A bejegyzés végén találtok pár letölthető mintát...

Remélem tudtam tippet adni vagy csak szemet gyönyörködtetni!

Kellemes hétvégét!











forrás

 És most jöjjenek a minták...

kismadár 

 



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jó! Az én ismerőseim közt is ugyanez a helyzet! Szépek nagyon a kis forgók! Egészen átérzem ezt a baba-dolgot... :-)

Timi írta...

Nagyon tetszik mind, egytől egyig, de a hajós és a baris nagyon-nagyon!!!
Köszi az ötletet!!!
Nagyon szép hétvégét kívánok ♥ :o)!

krealady írta...

Jujj, ezek nekem nagyon bejöttek!!! Köszönöm szépen az ötletet és a mintákat!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...