2012. augusztus 10., péntek

Éld gömbölyűn az életed!


Nemrég láttam a Napsütötte Toszkána című filmet, amiben a következő mondat hangzott el:

"Gömbölyűen kell élni az életed! Görgetni szerteszét. Soha ne veszítsd el a gyermeki lelkesedésed...így jól mennek majd a dolgaid!"

Próbálkozom, de tényleg! A gömbölyűség már megvan! :) Saját kis korlátaimon belül pedig igyekszem megőrizni gyermeki lelkesedésem.
Ma például úgy döntöttem, hogy nyaralni megyek. Virtuálisan. Ha már igaziból nem megy.
Csodás toszkánai kiruccanáson voltam és szárnyalt a képzeletem át a végtelen Toszkán búzamezőkön, keresztül a jegenyéken, a szőlőtövek közt...majd kikötve egy csodás vidéki Toszkán ház teraszán sajtot ettem és hozzá finom bort kortyolgattam. Simogató melegen sütött a nap, szinte éreztem ahogy keresztüláramlik a testemen a belőle áradó pozitív energia.
Fantasztikus volt!

Hétfőtől szabadságra megyek és valószínüleg csak igen ritkán fogom bekapcsolni a gépet.

Kívánok tehát minden kedves blogtársamnak, olvasómnak csodaszép nyarat!
Ölellek Benneteket sok szeretettel!













11 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Bellissimi :-) Szép hétvégét :-)

Katalin írta...

kellemes pihenést:)*

Monika írta...

Ahhhh! Micsoda fotók!!!Az idézet pedig nagy igazság!

Nagyon szép pihenést kívánok!!!!!!♥

Timi írta...

Képzeletben én is veled nyaraltam...:o))
Nagyon szép hetet kívánok neked és jó pihenést!!!

erdoseva55 írta...

Nem tudom itt hagyni az oldalad! :)))

Erdokóstoló írta...

Nagyon jó..!

Mági írta...

...én is kirándultam Veled, emlékszel fügét is ettünk...:)

Érezd jól magad, örömteli szabadságot és majd várunk vissza:)

MrsYarnart írta...

micsoda képek! egyszer jó lenne élőben is látni. szép hétvégét, jó pihenést!

die Waldfee Moni írta...

It is so wonderful.
Wonderful Pictures.
I dream for Holiday.

Best wishes, Moni

Erika írta...

Pihenj jól és gyere vissza hamar:))

Névtelen írta...

supreme clothing
curry shoes
golden goose sneakers
yeezy boost 350 v2
curry shoes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...