2012. október 16., kedd

Gondolkodom, tehát...

...vagyok! :) Jár az agyam folyamatosan, ugyanis elkezdtem karácsonyi lázban égni.
Amit egyszerűen 'imádok'! :)

Tulajdonképpen túl sok okom nem lenne az örömködésre, mert Áronkám beteg /hányt tegnap és ma éjjel is..hangsúlyozom éjjel...nem nappal..akkor jól van..éjjel..nehogymá' aludjunk igaz?! :)/
Szóval idehaza vagyunk édes kettesben. Ő üvegfestékezik, Én pedig végre időt szakíthatok Rátok is kedves Olvasók/blogtársak.

Most nem terhelnélek Benneteket azzal a káosszal, ami amúgy az életünkben uralkodik. Munkahelyem teljes gáz, állítólag csütörtökön kezdik az elbocsájtásokat. Első körben 150 kolléga kerül az utcára. Szörnyű! Lehet, hogy Én is...bár utcára nem kerülök, mert már érdeklődtem és ha így lesz, akkor megyek vissza a jó magyar egészségügybe. És bár tudom, hogy szörnyű ott is a helyzet, be kell vallanom, hogy tulajdonképpen örülnék neki: végre azt csinálhatnám, amit szeretek! Az életünk mégjobban felfordulna a 3 műszak és a kevesebb havi jövedelem miatt, de mindannyian a Jó Isten kezében vagyunk, így az imáimban Elé tettem a problémáimat..

Közben befejeztem életem első horgolt vállkendőjét! Olyan izgatott vagyok..és büszke! :) Jelenleg blokkolás alatt van, talán holnapra megszárad és akkor kap egy bejegyzést! :)

Most azonban szeretnék kikapcsolni - elvonatkoztatni a napi gondoktól és ismét vmi szépséget mutatni Nektek!

Vintage hangulatú fotók következnek. Púderes, nőies, elegáns szépségek. Mégpedig házilag elkészíthetők!
Aki tehát hasonlóan Hozzám már kezd agyalni a karácsonyi meglepiken, az nyissa ki a szemét, mert ott rejtőznek a lehetőségek az alábbi képeken. Felhívnám a figyelmet a végtelen egyszerű képeslapokra a kis szívekkel, amelyek karácsonyi mintájú kis fenyőkkel, hópelyhekkel helyettesítve igazán egyedi és szépséges üdvözlőlapokká avanzsálhatóak!

Ezen az esős, borongós, hányós, hasfájásos napon is azt kívánom,hogy élvezzük az élet minden pillanatát. Ha ilyent szánt ma Nekünk a Jó Isten, akkor ezt! :)



Ugye milyen szép ezzel a horgolt virággal és csipkével ez a képeslap? Tudom, hogy a scrapbook imádók ennél sokkal bonyolultabbat is tudnak készíteni, de aki ebben nem jártas, az is nekifoghat egy ilyen egyszerűbb darabnak.



Azt hiszem minden nő örül egy újabb kis naplónak, füzetnek, plána, ha ilyen csinos kis ruhába van bújtatva. Mindig találni írni, gyűjteni valót, amit egy ilyen kis jegyzettömbe tehetünk! :)


A másik örök darab, amibe mindig lehet tenni valamit...a lakás bármely részén megtalálhatja a helyét!


...csak még egy ötlet: a kis szívek helyett tegyél rá karácsonyi fenyőket, amiket tölts meg illatosított korpával! Pár csepp illóolaj a korpára és képzeld el az arcát a barátodnak, rokonodnak, amikor kinyitja a borítékot és fantasztikus karácsonyi illat lengi be a szobát!




9 megjegyzés:

Timi írta...

Áronnak gyógyulást kívánok, neked meg jó alkotgatást!!! :o)))

Marietta írta...

Képek csodásak és klasszak! Gondviselés legyen veletek jó egészséggel és minden jóval !

erdoseva55 írta...

Áronkának jó egészséget, Neked pedig kellemes időtöltést, a karácsonyi ötletek között!
Én is elkezdtem már a készülődést lélekben, gondolatban, lassan elkezdem a kivitelezésüket is:)

Zsuzsa írta...

Áronnak mihamarabbi gyógyulást, neked pedig jó inspirálódást :-)

Monika írta...

Kívánom,hogy Áron már éjszaka se hányjon!!!!!
Gyönyörű képeket hoztál újra!Miért pont korpa?És azt hol kapok?

Gondolok Rád a munkahellyel kapcsolatban-is!

Fróni írta...

Köszönjük a jókívánságokat-napközben rendben volt minden, bízom benne, hogy ma éjszaka már nyugodtan alszik az Én drágám!

Miért pont korpa? Mert olcsó, mert könnyű a súlya és mert sokáig tartja az illatot. Lehet persze levendulavirág is, de karácsonyi illatot korpára tudsz tenni. Korpát a Herbáriában vettem, 0,5 kg 140 Ft volt! Sima étkezési korpa, amit a müzlibe is kevernek. Apró, könnyű vele dolgozni, tölteni.

Remélem tudtam segíteni és ötletet adni!


Palkó írta...

Sok erőt neked, és gyógyulást a fiadnak!
Inspiráló vagy :)

Monika írta...

Fróni tudtál bizony!!!!!!Illatosítani korpát még sosem hallottam.És nem zizisedik majd meg?:)

otthonzalában írta...

Remélem reggel pihenten olvasod már a soraimat,bízom benne, hogy az egész család átaludta az éjszakát. :)

Munka. Tudod Fróni, sosem tudhatjuk miből sül ki a legjobb dolog. Néhány hónapja el voltam keseredve munka miatt, aztán mostanra látom, hogy csakis így alakulhatott a legjobban, ahogy lett. De én nem tudtam volna ilyen jól kitervelni, az biztos. :D
A gondviselés kiszámíthatatlan. :) Ne akard előre megtervezni, hogy neked hogyan lesz a legjobb. Mert abban biztos lehetsz, hogy minden a legjobban alakul. Én ha úgy alakulna, szívesen találkoznék veled az egészségügyben. Mondjuk lehetnél a ....... :) A kérdés nálam nem aktuális (egyenlőre), de én sem akarok előre tervezni, ha már neked ezt tanácsoltam. :)
Sok puszi! Lili

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...