2012. november 9., péntek

Köténkém...


Egyszerűen, kezdők által is megvarrható patchwork köténykét hoztam ma. Miután amolyan félig-meddig crazy patchwork, így saját ízlés szerint variálható és továbbgondolható. Szeretem az ilyen továbbfejleszthető, átalakítható ötleteket.
Karácsonyra Maminak? Barátnőnek?

Magát a pontos leírást ITT olvashatjátok.
 Ne aggódjon, aki nem tud angolul: a képek önmagukért beszélnek!

Jó szórakozást a varráshoz!
(Csak halkan jegyzem meg, hogy Én még mindig a horgolótűt markolászom nap, mint nap...de azért nyitva a szemem!)
 :))





4 megjegyzés:

Timi írta...

Köszi az ötletet!!! :o)))

Zsuzsa írta...

Nagyon klassz kis darab! Jó hétvégét Nektek!

Monika írta...

Puszi!♥

Kati írta...

Nagyon aranyos:) Én nagy kötényes vagyok, csak sajna varni nem tudok:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...